Hoşgeldin, Ziyaretçi! [ Giriş Yap

antalya escort

Anal Partner Melda

  • Street: Esenyurt
  • City: İstanbul
  • Country: Turkey
  • Listelenen: 10 Haziran 2016 12:09
  • Bitiş tarihi: Bu ilanın süresi sona erdi
Vip-Eskort

Tanıtım:

Merhaba kaliteli yakışıklı elit beyler ben MELDA 24 yaşında 170 boy 55 kiloda beyaz tenli karamel reng uzun saçlı dolgun kalçalı iri göğüslü bir anal partner olarak siz beylerin hizmetinizdeyım. Görüşmelerimi sadece kendime ait olan lüks otel odalarını aratmayan dairemde gerçekleştirmekteyim. Görüşmelerimde anal seks yapmaktayım ancak kondomsuz seks yapmıyorum ve hiçbir teklifinizde grup sekse kalmıyorum bu konulara dikkat etmenizi sizlerden rica ediyorum canlarım. Sizler de benim gibi bir ateşli sıcak seksi sizlerin seks kölesi olacak bir bayanla ilişki yaşayabilirsiniz her şey bir telefon kadar uzanığınız da beni biran önce arayın ki daha fazla özlem olmasın bir an önce kavuşalım canlarım.

Esenyurt’un Anal Uzmanı Eskort Bayanı

Düşünsene bacaklarım hava da vucuduma sürmüş olduğum kaygan yağ ile içine bir anda girmeye ne dersin. Mutluluk kapını çalmadı gitti demi usta. Hani eski söz vardır yaa seks bir oyun gibi bunu en iyi oynayan kocaman penisi hak eder. Hayatım boyunca yarak yemekten usanmadım. Hatta yeri geldi kafam çok güzelken üç dört kişi ile birlikte oldum. Bunlardan zevk alırken kendimi ise sizlere ateşli eskort olarak sunmaya bayıldım. Ben bu semtte uzun yıllardır çalışmaktayım. Artık kutumda oluşan darbelerden dolayı önden çalışmayı bıraktım. Sadece esenyurt anal uzmanı eskort olarak hizmet vermekteyim. Arkadaşlar para için bu işi yapmış olsaydım bedenimim en güzel yanı olan kutumu kaybetmezdim. Üstümden ne ünlüler geldi geçti. Çoklu ilişkilere bayılıyorum erkeğimin altında hunharca ezilemeye deli oluyorum. Beni döverek becermelisin tatlım.

Sadece Arkadan Veren Esenyurt Travesti Bayan

Kutumun olmaması bence bir eksiklik değil. Sizlerin bundan önce görüşmüş olduğunuz vip eskort kızlar benim tırnağım olamazlar. Kalçalarım bir bayanda dahi yoktur. Kocaman memelerimin arasına kafanızı bile koyabilirsiniz. Ayrıca şunu da hemen belirtmek isterim sınırsız travesti eskort olarak hizmet sunmaktayım. Herşeyi kaliteli şekilde yaşamak isterseniz işte ben burdayım. Randövülerinizi bekliyorum.

 

1286 total views, 1 today

  

Listing ID: 809575a81b09c4d6

Report problem

Processing your request, Please wait....
escort bayan ataşehir escort